Informácia o 12. zasadnutí obecného zastupiteľstva

Dňa 24. novembra 2011 sa konalo v zasadacej miestnosti obecného úradu 12. zasadnutie obecného zastupiteľstva. Na programe zasadnutia bolo pôvodne 11 bodov, ktoré boli na návrh starostky obce Mgr. Evy Směřičkovej doplnené o tri body a to určenie výšky nájmu garáže zdravotného strediska, odkúpenie časti pozemku firmy DONAR s.r.o. a stanovisko k prácam navyše na hasičskej zbrojnici.
Po otvorení zasadania a kontrole uznesení riešili poslanci, za účasti riaditeľky školy PaedDr. J. Gáborovej a ekonómky školy Ing. A. Borovskej spôsob stravovania v základnej škole s materskou školou . Po obsiahlej diskusii poslanci schválili dovoz stravy na dobu určitú, konkrétne do 30. júna 2012. Po tomto termíne navrhne Obec Pobedim riešenie ďalšieho postupu.
Obecné zastupiteľstvo prerokovalo a schválilo Dodatok č. 2 k VZN č. 1/2008, ktoré sa týkalo výšky stravného v zariadení školského stravovania a Dodatok č. 1 k VZN č.1/2005 o podmienkach dotácie z rozpočtu obce. V ďalšom bode poslanci prerokovali návrh úpravy daní a poplatkov v roku 2012 / návrh VZN č. 1/2009 dodatok č. 2 je zverejnený v príslušnej časti internetovej stránky obce / a stanovili výšku prenájmu za prenájom garáží. V súvislosti s týmto uznesením bola schválená žiadosť Mgr. P. Vrábla o prenájom garáže. Poslanci podľa pôvodného programu prerokovali žiadosť o poskytnutie finančných prostriedkov na krytie výdavkov energií pre TJ Pobedim. V ďalších doplnených bodoch programu poslanci súhlasili s odpredajom pozemku pre firmu DONAR a zaujali stanovisko k prácam navyše pri rekonštrukcii hasičskej zbrojnice. Záverečnými bodmi programu 12. zasadnutia boli Interpelácie, Rôzne a Záver.

I.P.